Načítám...
Rýžový nákyp se švestkami

Jednoporcové jídlo bez přílohy. Hotový pokrm - stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU.

Cena s DPH:
119 Kč
Dostupnost:
na objednávku
Počet:
Ks
Informace o produktu

Rýžový nákyp je skvělá vysokokalorická snídaně, která vám dodá energii do nového dne. Podávat jej můžete klidně i jako studený dezert po vydatném obědu.

Švestky naložené v kompotu Vaříme spolu s dlouhozrnnou rýží v mléce. Potíráme vajíčkem a do křupava zapečeme v troubě, ale Vy si to můžete vychutnat pomocí samoohřevného sáčku AdventureMenu. Zamilují si ji nejen děti, ale i dospělí. 

Složení: kravské mléko, dlouhozrnná rýže, kompotované švestky (švestky, voda, cukr, kyselina citrónová), vejce, řepný cukr, máslo, sůl, skořice.

Informace pro alergiky: bez lepku, bez laktózy, obsahuje mléko, vejce, máslo

Hmotnost: 250 g +- 5%

1 porce

Hotový pokrm - stačí jen ohřát nebo zkonzumovat zastudena.

Skladujte při běžné teplotě až do +35 °C.

Doba spotřeby je 36 měsíců.

 

Poptávka

Doporučené produkty

Set na samoohřev jídel s velkými kapslemi

Výrobce: Adventure menu

Set obsahuje 5 velkých 50g kapslí a jeden sáček Zipper Bag.

skladem

289 Kč
s DPH

DetailKoupit

Samoohřevný sáček ZipperBag

Samoohřevný sáček ZipperBag

Výrobce: Adventure menu

Pytlík sloužící k bezplamennému ohřevu jídel Adventure Menu.

skladem

49 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.