Načítám...

Garmont

Značka Garmont patří mezi špičky outdoorové obuvi. Špičkové materiály zajistí, že lidská noha je v suchu iv těch nejtěžších podmínkách.Firma Garmont začínala v malém již v roce 1867 jako Calzaturificio Morlin ve městě Montebelluna v Itálii. Zpočátku šlo pouze o běžnou ruční výrobu obuvi.

O skutečném Garmonte můžeme hovořit až v roce 1964, kdy vznikla firma, jejímž cílem byla inovativní lyžařská obuv. V roce 1968 začal vyrábět tvrdé plastové lyžařské boty. Ve stejném roce začal vyrábět první boty, které se alespoň trochu podobaly těm dnešním moderním turistickým - společnost se pustila do výroby kožených bot s gumovou podrážkou vyráběnou vstřikováním.

O tři roky později začala značka vyrábět první boty, které nebyly vyrobeny z kůže. Rok 1971 rokem uvedení turistických bot ze syntetickým vrchem.V roce 1978 společnost představuje první lyžařky, které se obouvají zezadu.

V roce 1991 je značce dodána nová energie a nová podoba. Garmont začíná prezentovat jako firma nabízející obuv na všechna čtyři roční období a značka lyžařské obuvi.

V roce 1992 firma představuje první outdoorovou kolekci.

 


Garmont - Santiago Low GTX

Výrobce: Garmont

Lehké Gore-texové boty ideální na turistiku.

skladem

3 599 Kč
s DPH

DetailKoupit

Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.