Načítám...
Vědomostní pexeso - Hlavní města světa

Pexeso, kde se nehledají dva stejné obrázky

Cena s DPH:
179 Kč
Běžná cena:
199 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

Hra vychází z klasického pexesa. Nehledají se však dva stejné obrázky, ale dvě informace, které k sobě patří. Text je doplněn i motivem tvořícím celek, jakmile se dvě k sobě patřící kartičky položí vedle sebe či pod sebe.

Díky vědomostnímu pexesu si můžete oživit znalosti hlavních měst Evropy či historie, připomenout si osobnosti 20. století, projít si památky a zajímavosti, znovu se pobavit u filmových hlášek, rozpomenout se na světová nej, poznat známá i méně známá pořekadla a mnoho dalšího.

Poptávka

Doporučené produkty

Malý strom - etapová hra č.205

Malý strom - etapová hra č.205

Výrobce: Mravenec

Etapová hra o indiánském způsobu života

skladem

105 Kč
s DPH

DetailKoupit

20 000 mil pod mořem - etapová hra č.206

20 000 mil pod mořem - etapová hra č.206

Výrobce: Mravenec

Etapová hra na motivy podmořského světa

skladem

105 Kč
s DPH

DetailKoupit

Hrdinové Julese Vernea, Po stopách KON-TIKI - etapová hra č.13-14

Výrobce: Mravenec

Etapová hra inspirována příběhy Julese Vernea

skladem

69 Kč49 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.