Načítám...
Hry s míčky - Rychlé šípy

Zahrajte si Hry s míčkem jako Rychlé šípy

Cena s DPH:
249 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

 Hry s míčkem původně určeným pro stolní tenis, hrávaly Rychlé šípy často. Užilo se při nich hlavně hodně zábavy a především Rychlonožka je tak často doporučoval pro program schůzek. Nejoblíbenější byla Foukaná neboli Foukanda, ale ani další nezůstávaly pozadu.

Původní hry J. Foglara doplněné novodobými, abyste si užili stejnou zábavu jako Rychlé šípy. Ať budete hrát v jednom, s kamarády či s rodinou.

Edice Rychlé šípy vznikla ve spolupráci se Skautskou nadací Jaroslava Foglara. Snaží se pokračovat v odkazu legendárního spisovatele a motivovat k aktivnímu životu všechny následovníky Rychlých šípů.

Počet hráčů: 1+

Doba hry cca: 10+ min.

Věk: 6+

Poptávka

Doporučené produkty

Bobří klan

Bobří klan

Výrobce: Albi

Samostatně hratelné rozšíření ke hře Bobří banda

skladem

349 Kč
s DPH

DetailKoupit

Únikovka - Únik z Alcatrazu

Únikovka - Únik z Alcatrazu

Výrobce: Albi

Podaří se vám uniknout a rozluštit záhadné okolnosti, za kterých jste se ocitli za mřížemi?

skladem

399 Kč
s DPH

DetailKoupit

Magnetické Člověče, nezlob se!

Magnetické Člověče, nezlob se!

Výrobce: Albi

Cestovní verze známé hry Člověče, nezlob se

skladem

149 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.